Proteínové koko-čoko kocky


Milujem kokos a Vianoce sú skvelá príležitosť ako to využiť 😀. Ku kokosu sa skvele hodí čokoláda, tak som troška experimentovala s mojim čokoládovým proteínom od WPC Koliba a vznikli tieto super jednoduché a super rýchle proteínové koko-čoko kocky. Minulý rok boli u  nás samé zdravé sladkosti, skoro všetko bez múky (až na také macíky pre deti) a sladené len medom. Tento rok dám mojim chlapom trošku vydýchnuť, chystám sa piecť aj medovníky (akurát použijem špaldovú múku), aj linecké koláčiky (len časť múky nahradím mletými orechami) aj kváskový štedrák, ale urobím si zopár fit sladkostí čisto len pre seba, lebo fit Vianoce mne skrátka vyhovujú oveľa viac ako tá klasická varianta, kedy sa človek po sviatkoch cíti ako chodiaca zásobáreň zemiakového šalátu a štrúdle 😂. Preto medzi vianočnými koláčikmi u nás určite nebudú chýbať tieto proteínové kocky 😊.

Potrebujeme:

1 banán
2 vajcia
40g čokoládového proteínu
80-100 gr kokosu
tmavá čokoláda
kúsok masla
kokos na posypanie

Banán a vajcia rozmixujeme na kompaktnú hmotu. Primiešame po častiach kokos, čím viac kokosu dáte, tým bude konzistencia hutnejšia a záleží aj od veľkosti vajíčok a banánu. Nakoniec primiešame proteín a ešte raz všetko spolu dobre premiešame. Cesto preložíme do formy na pečenie, ja som použila silikónovú (netreba ani vymastiť), ale môže byť aj taký menší plech a pečieme 15 - 20 minút na 180 stupňov.

Po vychladnutí kocky polejeme čokoládovou polevou, ktorú si pripravíme z kvalitnej tmavej čokolády a kúsku masla. Môžeme na záver posypať kokosom a máme zdravú vianočnú maškrtu.

Veselé a zdravé Vianoce prajem 😊.


Komentáre

Obľúbené príspevky